روشنایی یک شمع رو در نظر بگیر و با خورشید مقایسه کن. خورشید تاثیر گذارتر است یا شمع؟

قطعا جواب تو هم به این سوال ” خورشید” است.

در دنیای کسب و کار امروز که روز به روز و لحظه به لحظه دامنه توجه افراد کوتاه تر می شود، نیاز به تاثیرگذاری از همیشه مهم تر است. هدف همه ما در بازار امروز تاثیرگذاری بر مخاطب یا مصرف کننده است، اما هر کدام از ما چه میزان تاثیرگذاریم؟

شاید بگویید تاثیرگذار بودن به میزان تجربه فرد مرتبط است، هر چه با تجربه تر، تاثیرگذارتر.

با این که پارامتر تجربه در تاثیرگذاری موثر است، موافقم.

اما تجربه به تنهایی نمی تواند موثر بودن را تضمین کند. تاثیر گذاشتن تنها به تجربه افراد و سازمان ها وابسته نیست، بلکه وابسته به قدرت برند آن ها است. هر چه برند قدرتمندتر، تاثیرگذاری بر مخاطب بیشتر!  بنابراین برای این که تاثیرگذار تر باشیم باید برند خود را بسازیم. شاید بپرسید منظور از برندسازی چیست؟

برند سازی شکل دادن و اعتبار بخشیدن به یک برند در ذهن مخاطب است. در واقع برند شما همان تصویری است که مخاطب با شنیدن نام برند شما در ذهن خود می سازد. حتما سوال بعدی شما این است که، اصلا چرا من باید برند داشته باشم؟ در یک جمله، برندسازی شاه کلید موفقیت شما در کسب و کارتان است.

حاصل برندسازی صحیح در دنیای کسب و کار، سبقت گرفتن از رقبا و برتری در بازارهای شلوغ امروزی است و این یعنی پیشرفت و موفقیت!   تا این جا اهمیتِ داشتنِ یک برند را بررسی کردیم. اما آیا برندسازی ساده است؟ آیا صرفِ داشتن یک نام به پیشرفت کسب و کار ما کمک می کند؟ قطعا خیر  روش های مختلف و گام های متفاوتی برای ساختن برند شخصی یا برند کسب و کار وجود دارد. برای رسیدن به یک برند موفق و شناخته شده باید به گام های طلایی برندسازی مسلط بود. سلسله وبینار های “ماهرانه برند شو” اولین گام های طلایی برندسازی هستند. در این وبینارها، با مفهوم هدف گذاری، برندسازی و برندسازی شخصی آشنا می شوی و از تجارب اساتید ماهر درباره برندسازی می شنوی. ساخت و توسعه برند خود را با ثبت نام در وبینارهای “ماهرانه برند شو” شروع کن!  اگر میخواهی خورشید دنیای خودت باشی، ماهرانه برند شو!

اطلاعات فردی:(Required)
شماره بدون صفر و با کیبورد انگلیسی وارد شود

درباره وبینارها

وبینارهای “ماهرانه برند شو” سه وبینار بزرگ برندسازی ماهر است که با هدف آشنایی بیشتر مخاطبان با مفهوم برندسازی و طراحی نقشه راه برندسازی شخصی و کسب و کار برپا خواهند شد. مخاطب اصلی این وبینارها افرادی هستند که قصد راه اندازی و یا توسعه کسب و کار خود را دارند و یا کارمندانی که به دنبال ارتقاء شغلی هستند. حتما می پرسید چرا کارمند باید برند داشته باشد؟ در جواب این سوال باید گفت که کارمند دارای برند، اعتبار بیشتری دارد و وجود این اعتبار به امنیت شغلی و ارتقاء او می انجامد. به طوری که در شرایط بحرانی این عیار و اعتبار کارمند است که می تواند باعث ابقای او در موقعیت شغلی اش شود. در یک کلام داشتن یک برند قدرتمند پایه های کسب و کار  را محکم تر کرده و باعث افزایش درآمد خواهد شد.

وبینارهای سه گانه “ماهرانه برند شو” در روز های یکشنبه دوم مرداد ماه، پنجشنبه ششم مرداد ماه و یکشنبه نهم مرداد ماه سال ۱۴۰۱ راس ساعت ۱۹ و به صورت کاملا رایگان برگزار خواهد شد . برای ثبت نام در این وبینارهاکافی است نام، نام خانوادگی و شماره تماس خود را وارد کنید. بسیار خرسند خواهیم بود اگر دیگر همکاران و دوستانتان را با ارسال لینک ثبت نام وبینارها به این رویداد بزرگ ماهر دعوت کنید.

همه دعوتید!

درباره ماهر

آکادمی ماهر با بیش از ۲۵ سال فعالیت در زمینه ماشین سازی و همچنین تجربه ۱۲ ساله در پروژه های اتوماسیون صنعتی، حدود ۱۱ سال است که در امر آموزش مهندسان ماهر در زمینه های اتوماسیون و برق صنعتی فعالیت دارد. وجود ۱۵۰ دوره آموزشی و آموزش و رضایت بیش از ۳۰۰۰۰ دانش پذیر دوره های مختلف گواهی بر کیفیت برند ماهر است، به طوری که امروزه کمتر کسی در دنیای صنعت برق با نام ماهر نا آشناست. سال ها تجربه در راه برندسازی ما را بر آن داشت تا برای بهبود اوضاع کسب و کار دانش پذیران و پیشرفت روزافزون آن ها به این موضوع مهم در راه پیشرفت بپردازیم. وبینار ” با ماهر برند شو” آغاز آموزش برندسازی ماهر خواهد بود.