
بازاریابی تلفنی چیست؟
نوعی بازاریابی مستقیم است که در آن فروشنده برای انجامِ موارد زیر از تلفن استفاده می کند:
۱ -جهت برقراری ارتباط با مشتری
۲ -ارائه اطالعات
۳ -گرفتن وقت مالقات
۴ -و نهایتا فروش محصول
چرا بازاریابی تلفنی مهم است؟
از بازار یابی تلفنی برای ا ی جاد روابط خوب با مشتریان و تولید سرنخ استفاده می شود.
این روزها کسب و کارها از هر پلتفرمی برای بازاریابی شرکت، محصوالت و خدمات خود و همچنین به دست آوردن فروش و گسترش استفاده می کنند. انواع مختلفی از بازاریابی وجود دارد که، بازاریابی تلفنی همچنان پرکاربردتر ین روش در بین آن ها است.


مهارت های یک بازاریاب تلفنی چیست؟
• مهارت های کالمی و بین فرد ی خوب
• شخصیت شناسی از روی صدا
• استراتژی مد یریت تماس
• قدرت گوش دادن فعال
• فن بیان خوب
• تیکه کالم
مزایای بازاریابی تلفنی چیست؟
• صحبت در خصوص مسائل فنی به صورت واضح
• راهی آسان برای معرفی و فروش محصولات
• افزایش آگاهی افراد در خصوص برند
• دستیابی به نتایج قابل اندازه گیری
• راهی برای ایجاد ارتباطات موثر
• ایجاد فرصتی برای پیگیری
• ایجاد سرنخ و قرار ملاقات
• صرفه جویی در هزینه ها
• ارتباط فوری با مشتریان
• و …..
۶ تکنیک بازاریابی و فروش تلفنی
۱ -هدفگذاری
۲ -لبخند و انرژی مثبت
۳ -آماده کردن دستورالعمل ۳
۴ -احترام به آداب و عقیده مشتری
۵ -هماهنگی ریتم کالم با مخاطب
۶ -نت برداری حرفه ای
۸ ویژگی های بارز یک بازاریاب یا فروشنده تلفنی
۱ -استقامت
۲ -نظم و ترتیب
۳ -شور و عالقه
۴ -خوش بینی
۵ -صبر و حوصله
۶ -اصرار و سرسختی
۷ -پایداری
۸ -اعتماد راسخ به محصول

دوره بازاریابی و فروش تلفنی
مدت زمان: ۶ ساعت و ۳۰ دقیقه
مدرس: علی محمدی
مباحث دوره:
امروزه با گسترش استارتاپ ها و خدمات و محصوالت آن ها، بازاریابی تلفنی اهمیت بسیار ویژه ای پیدا کرده است، به طوری آگاهی نداشتن راجع به آن، می تواند تهدید بزرگی برای کسب و کار باشد.
لذا آکادمی ماهر تصمیم بر آن گرفت که چنین دوره ای را آغاز کرده و تمامیه آموزش های الزم را در دوره بازاریابی و فروش تلفنی در اختیار افرادی که قصد دارند در این زمینه حرفه ای شده و کسب و کار خود را گسترش دهند، قرار دهد.
نظرات
1,500,000 تومان
ثبت نام دوره متوقف شده است
ثبت نام دوره متوقف شده است